Před návštěvou kanceláře je nutné se objednat. Pokud se nemůžete na domluvený termín dostavit včas, je nutné se přeobjednat.
Objednaní klienti mají přednost!
Doklady potřebné k vyřízení pohřbu:
╰ Občanský průkaz a průkaz zdravotní pojišťovny zesnulého.
╰ Občanský průkaz objednavatele pohřbu.
╰ Šaty pro zesnulého - včetně spodního prádla.
╰ Fotografie zesnulého pro úpravu vlasů popřípadě líčení.
╰ Úmrtní list vystaví a zašle na adresu objednavatele matrika úřadu v místě úmrtí.
Úmrtní list vystaví a zašle na adresu objednavatele matrika úřadu v místě úmrtí.
Evidenci obyvatelstva (občanský průkaz), zdravotní pojišťovnu a důchod odhlásí matrika.
Ostatní sociální dávky musí odhlásit pozůstalí sami.
Pozůstalost (dědické řízení) vyřizuje příslušný notář, který pozůstalé obešle sám.
Vyřízení vdovského důchodu - vyřizuje osobně vdova/vdovec na příslušné OSSZ - důchodové oddělení v Sušici, Nádražní 1226, .
K vyzvednutí urny budete vyzváni telefonicky nebo SMS zprávou.
Urnu může vyzvednout pouze objednavatel pohřbu.
Pokud se nemůže dostavit, vystaví příslušné osobě plnou moc k vyzvednutí urny (plná moc nemusí být notářsky ověřena).
Potřebné doklady: OP objednavatele (případně pověřené osoby, vč. plné moci).
Název dokumentu |
Ke stažení |
Plná moc k vyzvednutí urny |
|