Před návštěvou kanceláře je vhodné se objednat. Pokud se nemůžete na domluvený termín dostavit včas, je vhodné se přeobjednat.
Objednaní klienti mají přednost!
Doklady potřebné k vyřízení pohřbu:
╰ Občanský průkaz a průkaz zdravotní pojišťovny zesnulého.
╰ Občanský průkaz objednavatele pohřbu.
╰ Šaty pro zesnulého - včetně spodního prádla.
╰ Fotografie zesnulého pro úpravu vlasů popřípadě líčení.
╰ Úmrtní list vystaví a zašle na adresu objednavatele matrika úřadu v místě úmrtí.
Ostatní sociální dávky musí odhlásit pozůstalí sami. Pozůstalost (dědické řízení) vyřizuje příslušný notář, který pozůstalé obešle sám. Vyřízení vdovského důchodu - vyřizuje osobně vdova/vdovec na příslušné OSSZ - důchodové oddělení v Klatovech.
K vyzvednutí urny budete vyzváni telefonicky nebo SMS zprávou. Urnu může vyzvednout pouze objednavatel pohřbu.Pokud se nemůže dostavit, vystaví příslušné osobě plnou moc k vyzvednutí urny (plná moc nemusí být notářsky ověřena). Potřebné doklady: OP objednavatele (případně pověřené osoby, vč. plné moci).
Urna s lidskými ostatky smí být uskladněna na pobočce pohřební služby maximálně 1 rok od uskutečnění obřadu. Pokud urna s lidskými ostatky není vyzvednuta do 1 roku, musí být lidské ostatky vsypány do společné hrobky v Sušici (na pobočce v Horažďovicích se zpopelněné lidské ostatky rozptýlí na rozptylové loučce. Na pobočce ve Vimperku se urny s lidskými ostatky ukládají do společné hrobky).
Název dokumentu |
Ke stažení |
Plná moc k vyzvednutí urny |
|
Řád pro provoz pohřební služby - Sušice, Horažďovice |
|
Řád pro provoz pohřební služby - Vimperk |
|