Před návštěvou kanceláře je nutné se objednat. Pokud se nemůžete na domluvený termín dostavit včas, je nutné se přeobjednat.
Objednaní klienti mají přednost!
Doklady potřebné k vyřízení pohřbu:
- Občanský průkaz a průkaz zdravotní pojišťovny zesnulého.
- Občanský průkaz objednavatele pohřbu.
- Šaty pro zesnulého - včetně spodního prádla.
- Fotografie zesnulého pro úpravu vlasů popřípadě líčení.
Úmrtní list vystaví a zašle na adresu objednavatele matrika úřadu v místě úmrtí.
Evidenci obyvatelstva (občanský průkaz), zdravotní pojišťovnu a důchod odhlásí matrika.
Ostatní sociální dávky musí odhlásit pozůstalí sami.
Pozůstalost (dědické řízení) vyřizuje příslušný notář, který pozůstalé obešle sám.
Vyřízení vdovského důchodu - vyřizuje osobně vdova/vdovec na příslušné OSSZ - důchodové oddělení v Sušici, Nádražní 1226.